TaiAnParameter pengubah jenis kering scb11Cara menjaga dengan lebih baik

  • masa pelepasan:2024-02-24 16:36:33
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:202
  • Penerangan pantas:

    TaiAn,Penukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemahPada pengurusan muatan:TaiAnApabila minyak operasi dicamp

Kandungan artikel

Penukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemah

Pada pengurusan muatan:

TaiAnApabila minyak operasi dicampur dengan jenis-jenis minyak baru berbeza atau digunakan untuk minyak, ia juga diperlukan untuk melakukan ujian suhu tinggi dan rendah dan ujian lumpur, dan mengamati akumulasi lumpur. Akumulasi tidak boleh diakses. Hasil operasi templat campuran bukan bahawa minyak asal sangat lemah,TaiAnPengubah yang ditenggelamkan minyak yang menghemat tenaga di luar, jadi ia boleh diurus dan digunakan dengan cara campuran.

Secara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah, dipasang di bawah pengubah jenis kering, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, jalan, dll. dengan sambungan fleksibel, bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.

SmolyanSemasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.

Syarikat pengubah jenis kering

After hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.


TaiAnParameter pengubah jenis kering scb11Cara menjaga dengan lebih baik



Pengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, angin dan pasir.

Efisiensi pengubah terkait dengan aras kuasa output pengubah. Secara umum, semakin besar kuasa output, semakin kecil nisbah kehilangan kuasa output dan semakin tinggi efisiensi. Sebaliknya, semakin kecil kuasa output, semakin rendah efisiensi.

Penukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, guna & ldquo; ” menunjukkan.

Pengurusan jujurBerapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?

Bahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?

Pengubah kuasa adalah pengubah fasilitas sokongan idealisasi untuk kabinet tengah dan kabinet tegangan tinggi pada tahap ini, dan boleh dilengkapi dengan kasing perlindungan keselamatan menurut gred yang berbeza yang tahan air. Terapkan kepada bangunan-tingkat berbilang Bisnes lapangan terbang. Binaan terowong Perusahaan kimia Tanaman dan lokasi persekitaran alam yang unik atau kunci lain.


TaiAnParameter pengubah jenis kering scb11Cara menjaga dengan lebih baik



Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka, lubang jarum, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.

StatistikApabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel minyak) ia boleh berada dalam pengubah kuasa seperti paip ujian kaca apabila ia tidak berfungsi untuk mengekstrak sampel minyak di bawah, atau ia boleh diganti dengan mengubah minyak.

Kadar penukar adalah: n = P / pxo%, iaitu, apabila kehilangan tembaga penukar sama dengan kehilangan besi, muatan penukar ialah: = P / PK. Pertimbangkan secara penuh kehilangan kuasa aktif disebabkan oleh kuasa reaktif dalam perisian sistem semasa operasi penukar. Pelarasan muatan ialah: ia boleh dilihat dari pengiraan formula muatan bahawa kadar besar penukar tidak berlaku apabila muatan penuh, Secara umum, ia adalah kira-kira %, tetapi apabila memilih kapasitas pengubah kita perlu memilih pengubah yang berkesan mengikut keadaan muatan dan muatan,TaiAnAdakah terdapat pengubah dalam bilik distribusi, untuk membuat pengubah dalam keadaan pembangunan ekonomi dan mencapai tujuan penyimpanan kuasa.

Ungkapan jam digunakan untuk menunjukkan perbezaan fasa korelasi bagi tekanan kerja garis sisi kedua. Fasor tekanan kerja garis sisi utama digunakan sebagai tangan minit, jari tetap pada pukul , dan fasor tekanan fasa sisi kedua digunakan sebagai tangan kedua.

TaiAnSecara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah,TaiAnHarga pasar bagi pengubah jenis kering scb11, dipasang di bawah pengubah jenis kering, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, jalan, dll. dengan sambungan fleksibel, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin, bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.

Berapa banyak pengubah kuasa

Penukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, guna & ldquo; ” menunjukkan.

TaiAnMaklumat produk lain
  • OtsuRated current of 1600KVA box transformerMasalah yang harus diberi perhatian dalam proses pembuat

    OtsuRated current of 1600KVA box transformerMasalah yang harus diberi perhatian dalam proses pembuat

  • YaoduLift hidraulik tetapNilai dan makna dari

    YaoduLift hidraulik tetapNilai dan makna dari

  • YaoduJembatan boardingCiri industri

    YaoduJembatan boardingCiri industri

  • BeuhatufAngkat jambatan naik bimbit hidraulikBagaimana perkembangan keseluruhan pasaran luar negara

    BeuhatufAngkat jambatan naik bimbit hidraulikBagaimana perkembangan keseluruhan pasaran luar negara

  • BeuhatufPlatform penangkapan hidraulik aluminium legasi jenis topengApa trend masa depan

    BeuhatufPlatform penangkapan hidraulik aluminium legasi jenis topengApa trend masa depan

  • BeuhatufPlatform penangkapan hidraulik tahapPersaingan tertumpu dalam industri

    BeuhatufPlatform penangkapan hidraulik tahapPersaingan tertumpu dalam industri

  • YokohamaSaiz pengubah jenis keringEkonomi makro yang baik meningkatkan harga untuk kali kedua

    YokohamaSaiz pengubah jenis keringEkonomi makro yang baik meningkatkan harga untuk kali kedua

  • WuhaiMeja angkat hidraulik kecilCiri dan spesifikasi umum

    WuhaiMeja angkat hidraulik kecilCiri dan spesifikasi umum

  • segera:Peringatan: Maklumat TaiAnParameter pengubah jenis kering scb11Cara menjaga dengan lebih baik memberi anda TaiAnParameter pengubah jenis kering scb11Cara menjaga dengan lebih baik oleh syarikat kami, perkhidmatan TaiAnParameter pengubah jenis kering scb11Cara menjaga dengan lebih baik dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk TaiAnParameter pengubah jenis kering scb11Cara menjaga dengan lebih baik, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian TaiAnParameter pengubah jenis kering scb11Cara menjaga dengan lebih baik. TaiAnParameter pengubah jenis kering scb11Cara menjaga dengan lebih baik di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di TaiAnParameter pengubah jenis kering scb11Cara menjaga dengan lebih baik, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!